Onze helpdesk is op het nummer 056/960.201 bereikbaar tijdens onze algemene helpdesk-uren:

maandag : 9u00 - 12u30 en 13u30 - 17u30

dinsdag : 9u00 - 12u30 en 13u30 - 17u30
woensdag : 9u00 - 12u30 en 13u30 - 17u30
donderdag : 9u00 - 12u30 (beperkt) en 13u30 - 17u30
vrijdag : 9u00 - 12u30 en 13u30 - 16u




Klik hier voor PC support!
‚Äč
Klik hier voor MAC support!






Buiten de helpdesk-uren, zijn wij ter beschikking als u op 1 duwt in het keuze menu voor dringende oproepen, zoals bvb : pannes, server plat, netwerk plat, ... (maar geen inhoudelijke vragen).
Weekdagen:
- van 7u45 tot 9u
- van 12u30 tot 13u30 (tijdens de middag pauze)
- van 17u30 tot 18u30
Dit gebeurt aan verhoogd tarief.

Als er niemand meer op kantoor is, dan wordt u doorgeschakeld naar iemand van wacht.
Indien er niet onmiddellijk wordt opgenomen, gelieve dan nog 1x opnieuw te proberen.
De verantwoordelijke zal u dan zo snel mogelijk zelf terugbellen.

Voor 7u45 's morgens en na 20u 's avonds, weekend of feestdagen is dubbel tarief van toepassing cfr uw servicevoorwaarden.